Az egész egy rossz számra küldött sms-el kezdődött. Persze nem én küldtem téves számra, én voltam a téves szám. Azt hittem csak a filmekbe, meg a sorozatokba létezik, hogy valaki beleszeret egy ismeretlenbe, akivel sosem találkozott, csak neten beszéltek, esetleg emaileztek, bár ki használ emailt manapság? Biztos csak az ilyen lemaradt, múltban élő emberek. Fujj. Ja meg a cégek, de az más.

Szóval egy unalmas napon kezdődött, mikor egyik reggel, mikor még fel se ébredtem rendesen, megrezdült a telefonom az ágy mellett. Az első gondolatom az volt, hogy biztos az egyik játék küldött valami értesítést, mert az utóbbi időbe elég sokat letöltöttem, de elég hamar kiderült, hogy nem értesítés, mikor már harmadszor kezdett el pittyegni az a szar, nekem meg kezdett felmenni a vérnyomásom. Kicsit ideges típus vagyok. Tehát felkaptam a telefont az éjjeliszekrény széléről, hogy mi a fasz van már, aztán meg jól meglepődtem, mikor egy ismeretlen számról küldött sms nézett vissza rám. Vagyis három.

Ismeretlen szám
9:17       hol vagy?
x

9:18       mindjárt kezdődik a film!
9:19       Jackson esküszöm megöllek ha elaludtál!!!!

Hát őszintén fogalmam sem volt, ki lehet az a Jackson, de tuti nem lennék a helyébe. Egy dolga volt, azt is elcseszte. Abba voltam csak biztos, hogy randiról van szó. Egyszerűen megérzem az ilyet, na nem mintha nagy tapasztalatom lenne benne, általában nem szenvedek randikkal, romantikázással. A csajok tudják mit akarok, és én is. Minek annyit kerülgetni egymást?

Jace
9:24
ugyan nem Jackson vagyok, de az én nevem is
 jvel kezdődik, és szívesen filmezek Drága…

Ismeretlen szám
9:25
vigyázz mert még szavadon foglak
amúgy bocsi

Meglepett, hogy ezt válaszolta. Mégis ki írja vissza azt egy idegennek, hogy szaván fogja? Valószínűleg csak az idegesség miatt, de akkor is felkeltette az érdeklődésem. Na meg eléggé unatkoztam egy szombat délutánhoz képest, sőt mostanában folyton unatkoztam. Az egyetemen szünet volt, melót nem kerestem magamnak az utóbbi időben, haverok nyaraltak, vagy… minek hívják ezt ősszel. Már rendesen szenvedtem, hogy már szombat van, és még semmit sem ittam! Mármint piát. Természetesen. Egy szombat délelőttnek azzal kellett volna telnie, hogy másnaposan próbálom összekaparni magam, hogy este kezdhessem előről.

Jace
9:26
no para, amúgy hogy is hívnak?
ha már így beszélgetünk

Ismeretlen szám
9:26      
Ashley vagyok de én ezt azért nem hívnám beszélgetésnek

Jace
9:26
nem? pedig szerintem te írsz valamit, én válaszolok
               aztán te válaszolsz, aztán én…nálam ez már beszélgetés ;D

Ez után nem válaszolt, gondolom odaért végre az a Jackson nevű alak. Felhangosítottam a telefonom, hogy halljam, ha netán írna. Nem is értem, mért kattantam rá ennyire. Talán mert a kanapén döglés így a második héten már kezdett unalmassá válni. Pedig micsoda ps4 maratonokat tartottam. Először élveztem az egyedüllétet, de ahogy közeledett a hétvége, nem nagyon tudtam mit kezdeni magammal. Egyedül nem volt kedvem még bulizni menni se, bár gondoltam rá, hogy beülök valahova inni egyet… vagy legalább lemegyek a boltba valami piáért. Milyen szánalmas.

Sorozatot néztem, mikor valamikor dél körül meghallottam, hogy csippan a telefonom. Meglepő gyorsasággal kaptam utána, és nagyon reméltem, hogy Ashley írt. Igazából azt is nagyon reméltem, hogy egy igencsak dekoratív hölggyel hozott össze a sors ilyen fura módon, és nem egy dagadt, ronda, pattanásos, fura csajjal. De éreztem, hogy az egyszerűen nem lehet… na meg akkor nem lenne randija, nem? Biztos, hogy dögös. Éreztem.

Ashley
11:43
na jó, igazad van, de ha annyira beszélgetni akarsz
akkor folytassuk máshol, mert lehet neked nincs
de nekem van telefonszámlám

Jace
11:43
természetesen, ahogy kívánod, van faced?

Ashley
11:43
persze, van akinek nincs?
Ashley Worner néven megtalálsz

Jace
11:44
amúgy mért sms? azt hittem már kihalt

Ashley
11:44
face…

Már nyitottam is meg a facebookot, hogy megkeressem, és meg kellett állapítanom, nem sokan szaladgálnak ilyen névvel. Pontosabban csak hárman. Az első egy dagadt pasi volt, ahogy egy kocsmában terpeszkedik, a második képen valaki, váll alá érő fekete hajjal, ami takarta az arcát, bőrdzsekibe, a harmadik egy átlagos, de aranyos lány, fonott hajjal, kötött pulcsiban. A második és a harmadik közül az egyikkel kiegyeztem volna.

Jace
11:45
melyik vagy te?

Ashley
11:45
bőrdzseki, fekete haj

Megnyitottam a profilját, és bejelöltem. Nem sok mindent osztott meg magáról a nagyvilággal, igazából csak a nevét és a profilképét. Reméltem, ha visszajelöl, kicsit többet látok majd, de nem igazán így lett. Csak a korával és a lakhelyével lettem gazdagabb. Egy évvel idősebb volt nálam és egy városban laktunk, ami azt jelentette, hogy pontosan tudtam, hol volt moziban, amibe kicsit fura volt belegondolni.

Ashley Worner
11:46
Jace Rowson? hm nem hazudtál

Jace Rowson
11:46
miben? :o

Ashley Worner
11:46
tényleg jvel kezdődik a neved :D

Jace Rowson
11:47
hazudósnak gondoltál? :(

Ashley Worner
11:47
dehogy…

Jace Rowson
11:47
most már mindegy, a bizalom elveszett :(
szóval mi van ezzel az sms dologgal?

Ashley Worner
11:47
akivel moziba voltam, van hogy csak ezt veszi észre
a chat le van neki némítva

Jace Rowson
11:47
minden világos
amúgy elég kevés dolog van a profilodon

Ashley Worner
11:47
ja igen nem nagyon használom, csak a chatet

Jace Rowson
11:47
ez elég szomorú…
legalább egy képet küldesz magadról? *-*

Ashley Worner
11:47
nem, de a csodálatos hajam tovább nézheted ;D

Jace Rowson
11:48
elszomorítasz…:(
de valóban csodálatos hajad van
odavagyok a fekete hajért, az eredeti?

Ashley Worner
11:48
köszi, teljes mértékben eredeti
te viszont ahogy látom nem hagy senkit kétségek közt
a kinézeteddel kapcsolatba

Jace Rowson
11:48
talán nem tetszik?

Ashley Worner
11:48
oh dehogynem

Erre már nem válaszoltam azonnal, bár nagyon tetszett, hogy bejövök neki. Nem mintha meglepett volna, nem nagyon találkoztam még olyannal, akinek nem jöttem be legalább egy kicsit. Még pasi is volt köztük, annyira oda olt értem, le se tagadhatta volna. Elvégre mindenki szereti a magas, helyes pasikat.
Összekapartam magam a kanapéról, és átvánszorogtam a konyhába, hogy egyek valamit. Két választásom volt, rendelek vagy átkutatom a fagyasztót. Mivel készpénz nem nagyon volt nálam, maradtam a fagyasztó feltúrásánál. Nem lett belőle nagy ebéd, rántott sajtot sütöttem, de örültem, hogy én legalább ennyit tudok. A lakótársaim, akik jelenleg ki tudja hol nyakaltak, egy rántottát képtelenek voltak megsütni. Az főzőtudományuk a virslifőzésig terjedt. Szóval én voltam a konyhatündér, még egy kötényt is vettek nekem szülinapomra, amire ez volt írva. Édes.

Ashley Worner
12:32
amúgy mindenkinek válaszolsz a rossz számra küldött
smseire, vagy érezzem magam megtisztelve? :D

Szegény Ashleynek el is felejtettem írni, annyira belefelejtkeztem a rántott sajtba. De az csalt némi mosolyt az arcomra, hogy ő nem felejtett el. Vagy lehet csak ő is annyira unatkozott, hogy nem volt jobb dolga, mint nekem írni? Mondjuk, ha moziba volt, csak nem unatkozhatott annyira, mint én. Vagyis hát… randija volt nem?

Jace Rowson
12:33
viccelsz? vagy fél éve nem kaptam smst
senkitől a szolgáltatón kívül…na meg anyámon kívül
inkább nekem megtiszteltetés
és jól sikerült a randi?

Ashley Worner
12:33
randi? nem igazán nevezném randinak…

Jace Rowson
12:33
oh ennyire rossz volt? micsoda szerencse,
 hogy én itt vagyok neked ;)

Erre nem válaszolt, helyette kaptam egy másik üzenetet az egyik lakótársamtól és egyben legjobb barátomtól, hogy délután hazaér, szóval elmehetnénk inni egyet. Természetesen egyből bele is egyeztem, ideje volt már kicsit kimozdulni. És legalább nem kellett tovább gondolkodnom, hogyan szerezzem be a napi piám.
A nap további részét sorozatnézéssel töltöttem, pont mint valami antiszociális tinilány, és pont úgy is éreztem magam. Mármint nem mintha tudnám, hogy érzi magát egy antiszoc tinilány, de valahogy így képzeltem el.

               - Jace! – kiáltotta el magát lakótársam, ahogy belépett az ajtón, és meglátott.
               - Michael! Jó hogy itt vagy haver – vigyorogtam rá a plédem alól.
               - Jesszus, ennyire hiányoztam? Nem gondoltam, hogy ekkora szükség van arra az italra.
               - Nem kell eltúlozni, csak sorozatot nézek. – Feljebb húztam a plédet, egészem az orromig és úgy figyeltem, ahogy ledobja a táskáját és a hűtőbe kezd kutatni.
               - Ez tök üres, mit csináltál te egy hétig? Sorozatot néztél éjjel-nappal? Ah mindegy, rendelek pizzát, kérsz te is?
               - Te fizeted?
               - Azt a zsugori formádat! Fizetek én na, mit kérsz?
Rávigyorogtam a takaró alól, leadtam a rendelésem, és folytattam a sorozatot, amin persze Michael fel is háborodott, hogy nem csodálatos személyével foglalkozok, de végül odaült mellém, és együtt néztük. Esküszöm őt jobban érdekelte, mint engem.
Michaelt már óvodás korom óta ismerem, együtt jártunk általánosba, gimibe és most egyetemre is, mindig is olyan volt nekem, mint a testvérem, bár valójában egyke voltam, de valahogy így képzeltem el, ha az embernek testvére van. Neki csak egy húga van, aki két évvel fiatalabb. Régebben elvileg belém volt esve. Aranyos, de azért mégis csak… ez olyan tipikus. Persze egy idő után kinőtte. Most már poénra vesszük, még jól is jön. Velem rázza le a gáz pasikat, csak úgy, mint én a gáz csajokat. Ha épp együtt megyünk bulizni, simán eljátssza a szuperféltékeny barátnőmet, vagy én a kötekedős pasiját. Kész haszon.
               - Héé Jace – ütögetett meg, hogy figyeljek, bár inkább tűnt vakon kapálózásnak – itt a pizza, menj le érte. Ennyit megtehetsz, ha már én fizetem.
               - Ahj jó, lemegyek, de csak hogy lásd, milyen jófej vagyok.
               - Milyen jófej? – kiabált utánam. – Én fizetem!
Magamra kaptam egy papucsot, meg Michael pénztárcáját is összeszedtem, útban az ajtóhoz, és leszaladtam a földszintre. Milyen jó, hogy négy szintes a lakás, és pont nincs lift. Csak egy rohadt szintet kellett volna hozzáépíteni, hogy rakjanak bele. Vagy Michaelnek nem a negyediken lévő lakást kellett volna kivenni. Már mindegy.
Egész gyorsan leértem a bejárathoz, már láttam belülről, az üvegen keresztül, hogy áll kint valaki, valószeg a futár. Halk kattanással kinyitottam az ajtót, és láss csodát, valóban a futár állt előttem, a szokásos piros pólóban, viszont nem a megszokott arc volt. Aki általában hozni szokta, egy vörös hajú, kisség duci, szeplős srác volt, de nagyon bírtuk, néha összefutottunk vele mikor inni mentünk, ez a srác viszont magas volt, kb mint én – eléggé meglepett, mert ritkán jön szembe valaki, akinek nem látok el a feje fölött – karakteres arccal, bár nem annyira, mint az enyém és hosszú fekete haját hátul összefogta. Gyanítottam, hogy népszerű srác lehet, tipikusan olyan embernek tűnt, akivel mindenki jóba akar lenni.
               - Hello, te rendelted a pizzát ugye?
               - Igen, tessék, a többit tartsd meg. Amúgy Peter merre van? Nem mintha kifogásom lenne ellened, csak általában ő szokott jönni.
               - Oh csak beugrottam helyette pár órára, én éjjel vagy délelőtt szoktam dolgozni. Amúgy Ash vagyok. – Kezet ráztunk, én is bemutatkoztam, aztán vissza indultam a lakásba. Nem volt olyan sok az a rántott sajt, úgyhogy eléggé siettem, hogy visszaérjek.
Igazából nem telt túl izgalmasan a nap többi része, visszasüppedtünk a kanapéba, teljesen el is felejtkeztem Ashleyről, annyira bepunnyadtunk. Valahol este hét körül járt, mikor észhez tértünk, és eszünkbe jutott, hogy inni akartunk menni. Amíg én elmentem zuhanyozni, Michael körbekérdezett még pár havert, mert ugyebár minél többen vagyunk, annál jobb, aztán mikor végeztem, és Michael foglalta el a fürdőt, megnéztem a telefonom, ami több olvasatlan üzenetet mutatott. Akkor kaptam észbe, hogy dél óta rá se néztem.

Ashley Worner
19:03
igen, elég nagy mázlista lehetek :D
bocsi hogy nem írtam, dolgoztam

Jace Rowson
19:45
el se tudod képzelni mekkora ;D
               semmi gond, én meg punnyadtam a kanapén
               hol dolgozol?

Ashley Worner
19:45
pár hete kezdtem egy pizzériába

Jace Rowson
19:45
az biztos jó, szeretem a pizzát ;)
               viszont most lehet egy ideig nem leszek, remélem túléled nélkülem
               megyünk haverokkal bulizni
               szép estét :)

Ashley Worner
19:45
valahogy megpróbálom túlélni
jó bulizást :D

               - Kivel beszélgetsz ennyire? Tuti valami csajjal, ki az?
Észre se vettem, hogy Michael kijött a fürdőből, annyira elmerültem a telefonomban.
               - Ja, talán baj? Vagy annyira ki akarsz sajátítani, hogy eltiltasz a telefonomtól is? Jaj ne legyél ennyire féltékeny – vigyorogtam rá, miközben felkeltem a kanapéról, hogy felöltözzek. – Mondjuk… várj egy kicsit. – Kikerestem Ashley profilját, és Michael arcába nyomtam. – Ismered?
               - Nem. De a csajok nem hetente új képet raknak fel? Amin mindenük látszik? Neked az olyanok szoktak bejönni. – Felvont szemöldökkel nézett rám, mire én csak vállat vontam és elmentem végre felöltözni.