Sziasztok :D
Nos, igazából én sosem értettem ezeket a díjas dolgokat, bár nem ez az első amit kaptam, azt hiszem - ha jól emlékszek - egyet már kaptam valakitől, most mégis nagyon meglepődtem :D Mindenesetre nagyon örülök ennek most, hiszen ketten is jelöltek, méghozzá Akashara -tól és Kicsi Dongsaeng-től szóval nagyon szépen köszönöm mindkettejüknek, nagyon jó érzés és örültem neki ^^

és bocsi ha néhol kimarad egy-egy "V" de pár napja eltörtem és nem működik rendesen xd 

A díj szabályai:
1. Köszönd meg a díjat!
2. Írj magadról tíz dolgot!
3. Válaszolj tíz kérdésre!
4. Tegyél fel tíz kérdést!
5. Küld tovább tíz embernek!

Tíz dolog rólam:
1. Kávé, kávé, kávé.....:D
2. Van két macskám :3
3. Van, hogy csak egy utcán látott dologról találok ki történetet. Szóval a jövőben bármi lehet még itt ;)
4. Szeretem a régi (tényleg régi) rock zenéket, pl: Cracker - Low
5. Imádom a telet meg a havat, szóval most boldogság van :D
6. Rémesen lusta vagyok (néha ezért jön később egy-egy fejezet) ><
7. Odavagyok a rókákért.
8. Kb három évig tanultam lovagolni de szeretnék visszamenni (igen, a hagyományos értelemben, azon az 5-600 kilós ló nevű állaton :P xD )
9. Szeretek vonatozni :3
10. Szeretem a gumicukrot, főleg a savanyút, szóval most valaki megdobhatna vele....><

Tíz kérdés amire válaszolok:
~ez most itt több lesz, mivel hogy két emberéből szedem össze, persze ami mindkét helyen van arra csak egyszer válaszolok szóval nem tudom mennyi lesz~

1. Miért lettél Kpopper?
Főleg barátnőim miatt, ők mutogatták nekem középsuli első évében, és mivel az egyikkel össze voltam zárva koleszban is, nem menekülhettem :D De valószínűleg előbb-utóbb magamtól is rátaláltam volna, mert mindig érdekelt Ázsia, csak inkább a kultúra és az építészet.
2. Mi a célod?
Mivel lejjebb van egy kérdés az írással kapcsolatos céljaimról, gondolom itt nem ez a kérdés, viszont erre nem tudom mit mondhatnék. Egyenlőre érettségi, ami felesleges, de mindenhova kell...nem is folytatom. Amúgy sok dolog van amit szeretnék de ezek inkább álmok, megvalósíthatóak, és távoliabbak egyaránt :)
3. Mire vagy a legbüszkébb az életedben?
Nehéz kérdés...talán arra, hogy majdnem tíz évig jártam táncolni. Az olyan dolgokban mint a tánc vagy egy edzés - igen, csak az olyanokban, ez másra sajna nem vonatkozik, semmi elméleti dologra - nagyon kitartó vagyok, és erre büszke vagyok. 
4. Kik a kedvenc yaoi párosaid?
Azt hiszem erre a kérdésre bárki aki olvassa a blogom, vagy kicsit ismer, bártan rávágná, hogy BaekYeol :D De mellettük szeretek még sok Exo párost, Infinite párost, Vixx-ből leginkább a Keo-t részesítem előnyben, de a többit is elolvasom. Ezen kívül szeretem nagyon a saját szereplős történeteket, hiszen ott tényleg olyannak képzelem el a karaktert amilyennek csak akarom, persze az író leírása alapján. Aztán ott vannak az animés párosok: Dramatical Murder - Aobax Koujaku, No.6 - Nezumi x Shion, Fullmetal Alchemist - Ed x Mustang és ennyi jut eszembe mangából, de van még egy Harry x Draco páros, róluk mostanában valamiért szeretek olvasni :D
5. Mennyire szoktad rosszul érezni magad, amikor nem ír senki semmit egy új fejezetedre a történeteidben?
Nos...ez nagyon régen fordult elő, szóval nem nagyon emlékszem, de one shotnál fordult elő mostanában (na jó, igazából fél éve, ebből is látszik, hogy ritkán rakok ki ficeket) és elég rossz érzés. Gondolkodtam, hogy kell-e oda az a fic egyáltalán, mert nem tudom, hogy ez annak tudható be, hogy nem tetszett, vagy hogy csak lusták voltak írni akik olvasták. Amiért persze nem hargszok, mert én is sokszor vagyok sajnos lusta írni, de már egyre többször szoktam, akár telóról is ^^
6. Szoktál más íróknak tanácsot adni?
Nem igazán, mert nem érzem magam olyan jónak, hogy én adjak másoknak tanácsot. Esetleg csak ilyen apróbbakat, olyan hibákról amiket és is elkövettem régebben, de szóltak és már figyelek rá. Szóval csak néha, apróbb dolgokról.
7. Mennyire gondolod komolyan az írást, mit szeretnél elérni?
Hát..nem is tudom. Szeretek írni, de nincs vele nagyon nagy célom. Főként a saját, és mások szórakoztatására írok (persze első sorban magamnak). Gondolkodtam párszor versenyeken, szoktam látni neten kitéve, asszem a Könyvmolyképző is tett ki, de nem mernék belevágni. Nem tudok olyan hosszan írni, vagy ha tudok is, nem lenne türelmem. Nem fejezném be a határidőre.
8. Mi az, amit a világon a legjobban szeretnél?
Hű, jó kérdés. Igazából többször szembejött ez a kérdés már velem, és nem tudom mit kéne rá mondanom. Nem tudom ez jó-e vagy rossz, de nem jut eszembe semmi amire mindennél jobban vágynék. Vannak amiket szeretnék, pl újra táncolni és ilyenek, de nagyon nagy vágyam nincs. Bár ha egyszer sikeres író lehetnék, azt nem bánnám. Tudom, feljebb azt írtam nem akarok az lenni igazán, és tényleg nem, de kipróbálnám milyen, mikor tudom, hogy kiadták egy könyvem, szembetalálom magam vele a boltok polcain, esetleg valakinél meglátom az utcán.
9. Ki az az ember a kpop csapatokon belül, aki meg tud siratni vagy felvidítani téged bármelyik pillanatban?
Esküszöm, olyan jókat tudsz kérdezni :D Nem hiszem, hogy tudnék ilyet mondani. Sok embernek van rám a zenéje hatással, legyen az szólista vagy bandatag szóló nélkül, mint Chanyeol. De ilyenek például Taewoon vagy ₩uNo vagy mi a neve most xD Nekem mindig Taewoon lesz. Mir, GD, Zico, IU, Hyolin...most ők jutottak eszembe, főleg talán ők. Szóval ha nagyon-nagyon akarnék se tudnék egy embert mondani :)
10. Hiszel a természetfelettiben?
Szerintem mondhatom, hogy igen. Imádom a fantyasy-t és egy részem elhiszi, hogy létezik ilyen, vagy hasonló, még ha nem is látjuk vagy tudunk róla. Elvégre minden legendának van valami alapja amiből kitalálják ;D
11. Számodra mit jelent a K-Pop?
Nem mondhatom, hogy csak egy zenestílus, mert annál sokkal több. Egy stílus, egy olyan dolog, amit ha megszeretsz, akarva-akaratlanul befurakszik a napjaidba, a gondolataidba, az életedbe, és nagyon nehéz lenne kizárni. Nem mintha akarnám. Szóval azt hiszem elég sokat jelent nekem :)
12. Ki a példaképed és miért?
Sosem mondtam senkire, hogy példaképem, szóval nem tudom. De ha nagyon mondanom kéne, akkor Bang Yonggukot mondanám. Rengeteget küzdött, hogy zenével foglalkozhasson, és ezért tisztelem.
13. Mióta írsz és hogyan kezdted?
Meg se tudnám mondani. Olyan régen, hogy nem is emlékszem, persze eleinte csak kis pár soros, esetleg egy A5-ös oldalnyi dolgokat, aztán sokáig valahogy abba maradt, elfelejtődött...több év is eltelt anélkül hogy írtam volna, aztán nyolcadik végén újra elkezdtem, de csak ímmel-ámmal, nem nagyon figyeltem. Kilencedikben kezdtem újra rendszeresen írni, barátnőimmel egy fanficet, de az csak hülyéskedés szinten ment, nem is vagyok rá büszke, mert nem szép a fogalmazásom, ötletem se volt...borzalmas. Aztán történtek dolgok, és újra elővettem az évekre lezárt blogom, amin csak egy nagyon-nagyon rövid történet volt, az se volt befejezve, és elkezdtem rendszeresen írni. Nekem sose mentek ezek a dolgok, mindig meguntam vagy elfelejtettem vagy nem is tudom. De most úgy tűnik megy az írás, és nem untam meg, ráadásul sok olvasóm is van, akiket imádok mert támogatnak, szóval haladok ^^
14.Írás közben hallgatsz zenét, vagy szereted hallani a gondolataidat? 
Zenét hallgatok, általában kpopot, de csak mert amúgy is azt hallgatok, amúgy van hogy rockot vagy popot, vagy nem tudom....akármit amit szeretek :D
15. Mik inspirálnak téged az újabb részek/új történet megírására?
Bármi. De tényleg. Sokszor meglátok valamit, mondjuk egy festékboltot (lásd: Az új szomszédom...) , és eszembe jut egy jelenet, egy párbeszéd, vagy bármi. De ugyanez lehet egy képnél, hangnál, párbeszédnél. Van hogy egész nap ilyenek járnak a fejemben, mint egy kisfilm látom magam előtt a jelenetet amit kitalálok, de a legtöbbet nem tudnám folytatni, csak pár soros szösszenet lenne, és mire papír vagy olyan hely közelébe kerülök ahol leírhatnám, elfelejtem.
16. Van mottód, kedvenc idézeted, mondásod? Megosztod velünk is?
Most erre úgy rávágtam volna, hogy NEM xD De nem akarok bunkó lenni, most a kedves oldalamat vettem elő, meg amúgy is szívesen válaszolgatok ezekre ^^
Igazából nagyon nincs, talán csak egy, ami a profilomba is van írva. Mblaq - Mir-től származik :3
Mikor alszom, álmodom. Mikor ébren vagyok, valóra váltom az álmom.
17. Mi az, amit szeretsz? (Lehet több dolog is; tárgy, személy, esemény, tulajdonság, elméleti dolog) És mi az, amit nem szeretsz?
Amit szeretek: állatok, csoki :3, kávé, tél persze hóval, piros szín, fantasy vagy természetfeletti dolgok, ÍRNI :D, és állandóan zenét hallgatok, assassin's creed :DDD
Amit nem szeretek: ha sokat zargatnak és nem hagynak nyugalmat, beképzelt emberek, nyáron az a harminc akárhány fok... ><, matek, gomba...
18. Allergiás vagy?
Régen voltam a bolhacsípésre és a nyárfa virágára....vagy nyírfa? Valamelyik...de már egyik sem aktuális, szóval most semmire.
19. Ha egy tévécsatornánál lehetőséged nyílna egy műsort készíteni, milyen lenne az?
Hűha :D Nem tudom pontosan, de tutira valami humoros műsor lenne, amin az emberek hülyére röhöghetik magukat.
20. Mi a kedvenc évszakod és miért?
Tél, mert esik a hó - már ha esik - de meglepő módon, szeretem ha korán sötétedik, vagy ha felkelek korán és még sötét van. A tavaszt és az őszt is szeretem, egyedül a nyár áll tőlem távol, mert túl meleg (azért ez most így kicsit vicces....xD) Az abszolút kedvenc az a tél :D

Na és ide is eljutottam, megválaszoltam mind a két blogon feltett kérdéseket, nem mondom, jó időbe telt, de nem bánom, éveztem ^^

Nem teszek fel kérdéseket, mert akiket én megjelölnék azok már úgy tudom mind kaptak ilyet, szóval innen gratulálok nekik :) 
Azért pár nevet leírok:
Bomi
N. Bea
Akashara
Letty^^
Vivi
 TheHenciklopédia
Kicsi Donsaeng
Liti Kyirumi
(és persze még sokan mások is vannak akiknek imádom az írásait, de nem jut eszembe név és nem találom a blogot se... :/)

És most, hogy ezzel kész vagyok, egy kis bejelentés:
 holnap elkezdem írni a sárkányos BekYeol kövi részét, mert megígértem, hogy amint megvannak a vizsgáim, megírom. Tuti kel mennem kedden pótvizsgára, bár ez csak holnap derül ki, de túl fogom élni, és hozom nektek az új részt ^^



Úgy gondoltam nem csinálok új bejegyzést, hanem ide fogom gyűjteni az eddig kapott díjaimat. Ezt is két embertől is megkaptam, aminek nagyon örülök, nem gondoltam hogy egyet is kapok, erre pár nap alatt itt a következő :D 
Az egyik embőcke szintén Akashara volt, a másik pedig Sára Kövesdy :3 Szóval nagyon szépen köszönöm nekik ^^

Szabályok:
 Köszönd meg a díjat és tedd ki, hogy kitől kaptad! 
Olvasd el annak a blogját, akitől kaptad!
 Írj 12 dolgot az illető blogjáról!
 Írj 12 dolgot a saját blogodról! 
Válaszolj 12 kérdésre!
 Tegyél fel 12 kérdést a saját blogoddal kapcsolatban!
 Kommentálj annak a blogján egy fejezethez, akitől kaptad, hiszen ezzel jelzel neki! Ez lehet kritika vagy véleményezés, a lényeg, hogy építő jellegű legyen! 
Küldd tovább 12 embernek a díjat!


12 dolog a Too Late blogról:

1. SeKai párosról szól
2. Sehun néha egy perverz dög.
3. Az egész történet Kai szemszögéből van írva.
4. Múlt időben.
5. És E/1-ben.
6. Sehun valamit titkol.
7. Eddig még nem igazán szeretett bele Kai Sehunba, de már látom a jeleit.
8. Eddig 7 fejezet van fenn a blogon.
9. Nagyon érdekes, már az elején felkeltette a figyelmem.
10. Csak egy fanfic van a blogon.
11. Az első történek amiben SeKai párosról olvasok.
12. Szép egyszerű a blog kinézete, nekem nagyon tetszik.

12 dolog a saját blogomról:

1. Több fanfic is van a blogon, nem csak egy.
2. Többnyire BaekYeol párosról szólnak a ficek.
3. Sokszor változott már a blog kinézete.
4. Valószínűleg a jövőben több fantasy történet is lesz.
5. Többnyire jelenben időben írom a ficeket.
6. Na jó, igazából már átváltottam múlt időre.
7. Mindig meg akarom változtatni a blog kinézetét, de végül mindig így marad...
8. Van egy nem kpop fic is az oldalon.
9. Ez a legelső blogom.
10. Mostanában elég ritkán kerülnek ki ficek.
11. Mindig előre eltervezem, mi lesz a történet vége.
12. Sokszor végül mégsem az lesz amit én kitaláltam előre v.v

Válaszolj 12 kérdésre!

1. Mióta olvasol? 
2015. december biztos (megnéztem, akkor kommenteltem először xD)
2. Sehunt vagy Jongint kedveled jobban?
Hmm... szerintem Sehunt
3. Mit gondolsz Sehunról.
A kis titokzatos ;D
4. Gondolkoztál azon, hogy mi történhet a következő fejezetben?
Általában nem próbálom meg elképzelni, úgyhogy nem
5. Van(nak) olyan mondat(ok), ami(k) szerinted fontos jelentőséggel bír(nak)?
Biztos volt, de már nem emlékszek v.v (újra kéne olvasni ><)
6. Tetszik a blog kinézete? 
Igen *~*
7. Szeretnél már Luhanról is tudni valamit, hogy mi van vele? 
Ebbe benne volt Luhan? ._." (tényleg újra kéne olvasni...)
8. Miben reménykedsz, milyen lesz a befejezése?
Boldog :D 
9. Milyen kérdések merültek fel benned eddig? 
Fogalmam sincs v.v
10. Egyébként mennyire szereted ezt a párost?
Semlegesek nekem. Nem utálom őket, de nem is a kedvenceim
11. Gondolod, hogy fogsz sírni a későbbiekben valamelyik részen?
Remélem nem :"D
12. Várod már a folytatást és Sehun ébredését? :D 
Lehet, hogy már rég fel is ébredt, csak én nem olvastam v.v de amúgy természetesen :D 

És hát az az igazság, hogy én egy ideje (elég régóta) nem olvastam BTS ficet, nem is tudom rávenni magam egyszerűen (nem azért, szeretem a srácokat, a zenéjüket is) csak valahogy nem megy... Szóval még azóta se olvastam el azt a ficet, így nem tudok róla semmit mondani, de sok Sára sok írását olvastam, és szeretem őket, szóval hatalmas ♥️

Szabályokat mindenki ismeri,
nem húzzuk az időt :"D
De amúgy köszönöm szépen Park Chan Youngnak! ^^ Jó régen kaptam már díjat, el is felejtettem, hogy van ilyen :"D

Általa feltett 10 kérdés:

1. Kedvenc Disney herceg és hercegnő? Miért? 
Én inkább Szilaj, Mackótestvér és egyéb fan voltam, szóval kicsit nehéz xD Mint tudjuk, a hercegeknek nem sok szerep jutott :"D szóval nem is nagyon van kedvencem, hercegnő...egyezünk ki egy Pocahontas és egy Mulanba 
2. Csendes, világtól elzárt kis falu vagy emberektől hemzsegő nagyváros? 
Mik ezek a kérdések, így nem tudok rendes választ adni xD Igazából mindkettő. Most faluban lakok, és elég csendes, igazából az itt lévő város is az, úgyhogy bár szeretek itt lakni, szívesen eltöltenék 1-2 hetet egy nagyvárosban. (nem, nem Pesten, inkább Sydney vagy New York) 
3. Sírtál már egy filmen pusztán a zenei aláfestés miatt? (Mondja valaki, hogy nem csak én bőgöm el magam...) 
Nem tudom o.o De az tény, hogy néha nagyon eltalálják azt a nyamvadt zenét >< szal lehet
4. A történelem számodra legpozitívabb szereplője? 
Nem igazán vagyok oda a töriért, sosem foglalkoztam vele igazán, nem is vagyok otthon a töriben, szóval nekem nem nagyon van ilyen
5. Mennyire vagy kritikus mások története iránt? Ha egy mű formailag, illetve szövegtanilag, helyesírásilag sem helytálló, de érdekes a sztorija, tovább olvasod? 
Volt már rá példa, de alapvetően nem. Megérdemel annyit egy történet, hogy ha a megfogalmazás még nem is a legjobb, a helyesírásra odafigyeljen az író.
6. Mi a véleményed a divatról? 
Mármint a mostaniról, vagy úgy általában? Mert a mostaniban találtam olyanokat ami tetszik, de sok olyat is, amitől kiráz a hideg. Nekem amúgy az 50-es évek divatja tetszik :3 Amúgy mint olyan, a divat folyton változik, szerintem nem éri meg mindig az aktuálishoz igazodni. Meg kell találnia mindenkinek a saját stílusát, és ha ahhoz passzol valami az aktuális divatból, akkor azt "hozzáadni" vagy hogy is mondjam.
7. Ha egyetlen történelmi mozzanatot megváltoztathatnál, mi lenne az? 
Még mindig nem szeretem a törit, bocsi :/ 
8. A rövid vagy a hosszabb történeteket szereted olvasni/írni? 
Ezt így nem igazán különböztetem meg, mikor mit.
9. Egy elgondolkodtató idézet, ami közel áll a szívedhez? 
Nincs ilyen. (vagy legalábbis most nem jut eszembe, de nem vagyok az a nagy idézetes)
10. Kedvenc íród és könyved?
Kedvenc íróm az nincs, de kedvenc könyvem az több is, ilyen az Egy különc srác feljegyzései, a Holdhercegnő, és bár ez egy könyvsorozat, de ide sorolom most már A Vasdruida Krónikái-t is. De tényleg, szerintem mind iszonyú jó :3

Kérdéseim és jelöltjeim ismét csak nincsenek, mert pár hónapja megint csak nem olvasok ficeket, legalábbis nem blogokat, és nem kpop-ot, szóval így nincs kit megjelölnöm :)